wtorek, 25 listopada 2014

INFORMACJA #1

Pewnie zastanawiacie się gdzie są rozdziały i prolog. Otóż nie podobało mi się to co było tu zamieszczone, więc usunęłam to i zacznę od nowa. Wiedziałam co chcę dalej napisać ale nie umiałam tego ubrać w słowa. Przepraszam. Nawet przez około tydzień myślałam o usunięciu bloga, ale stwierdziłam, że to dopiero początki, więc nie będę się do tego posuwać, ale jak widzę, że nie pozostawiacie po sobie śladu, czyli komentarza, to myślę, że nie mam dla kogo pisać. Każdy komentarz, nawet kropka, przecinek lub zwykłe słowo "dobre" bardzo pomaga w dalszym pisaniu. Tak więc daję sobie i temu blogowi ostatnią szansę i proszę was o komentarze to niewiele a i tak bardzo pomaga. Starczy naprawdę tylko kropka i to od anonima i już wiem, że jest ktoś kto czyta moje wysiłki. I jeszcze jedno. Wiem, że moja ortografia, interpunkcja i narracja nie są dobre, ale ja i język polski nie dogadujemy się za bardzo, więc temu też proszę o wyrozumiałość dla mnie. Obiecuję, że postaram się pisać dłuższe i ciekawsze rozdziały, w których zmieni się całkowicie tematyka i Dramione pojawi się nie za szybko ani nie za późno tylko tak w sam raz. Zanim opublikuję rozdział najpierw pojawią się bohaterowie potem prolog. Jeszcze raz was bardzo i to bardzo przepraszam, że nie dałam rady dokończyć tej tematyki, ale to mój pierwszy blog i wiem, że czkaliście prawie miesiąc na rozdział, ale naprawdę zmuszałam się do napisania czegokolwiek nawet kolejnego prologu, ale nie umiałam. Mam nadzieję, że zrozumieliście cokolwiek z tego mojego bełkotu (nawet pani z polskiego mi mówi, że moje prace są bardzo chaotyczne :p), ale starałam się. PROSZĘ O KOMENTARZE OD TEGO WSZYSTKO ZALEŻY. Wierzę, że poświęcicie tą niecałą minutę na to. Pozdrawiam was i wierzę, że uda mi się to skończyć. Nie wiem co ile pojawi się rozdział nastawiam się, aby co dwa tygodnie dodawać nowy :). Tak na koniec proszęęę o komentarze (kropka, przycinek od nawet anonima wystarczy).  

INFORMACJA STRZEŻONA PRAWAMI AUTORSKIMI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz