wtorek, 2 grudnia 2014

PROLOG

    Koniec wojny. Nareszcie cały ten koszmar się skończył. Nikt nie musiał myśleć nad tym jakie będzie jutro, czy przeżyją kolejny dzień. Już nie będzie zasypiania ze strachem, że w każdej chwili do jej domu mogą wtargnąć Śmierciożercy. Wszyscy nareszcie są szczęśliwi, zwłaszcza trójka nastolatków, dzięki którym wygrali tę wojnę, Pokonali Voldemorta raz na zawsze. Właśnie teraz rozmawiali, śmiali się, lecz nie wiedzieli, że to wszystko zmieni się już za niedługo. Dla najlepszej uczennicy Hogwartu całe życie zmieni się za kilka tygodni, a to przez jeden dokument, który zadecyduje o wszystkim co stanie się z nią i jej przyjaciółmi...


___________________________________________________________________________________CZEŚĆ WSZYSTKIM. PROLOG WIEM KRÓTKI, ALE ZA TO ROZDZIAŁY BĘDĄ DŁUŻSZE NIŻ W TAMTEJ TEMATYCE. 

                                                             czytam=komentuje
                                                                5kom=rozdział



PROLOG STRZEŻONY PRAWAMI AUTORSKIMI 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wydarzenia,rozgrywane po wojnie.Wyjątkowym uczuciem darzę jednak te,gdzie cała fabuła jest owiana tajemnica.Dokument... Czyżby Hermiona była adoptowana?I jeszcze przyjaciółka.Mam nadzieję,że będzie to Ginny,jednakże jakimś urozmaiceniem też bym nie pogardziła.Aha,i zmniejsz liczbę komentarzy,potrzebnych do nowego rozdziału.Na początku o takiej liczbie możesz marzyć,przy dobrych wiatrach może za rozdział czy dwa. ;)
    Pozdrawiam,ślę dużo weny oraz zapraszam do siebie. ;)
    Quui z http://fire-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz. Wiele dla mnie to znaczy i właśnie o to mi chodziło w informacji. Wszystko będzie w rozdziale opisane.Będzie wielkie zamieszanie.. . I jeszcze raz bardzo dziękuję za komentarz, Pozdrawiam miodek xdd

      Usuń
  3. zapowiada się ciekawie.
    Zapraszam do siebie :)

    http://imhere-withyou-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę krótko, a szkoda. Prolog bardzo klasyczny, ale może dalej będzie coś oryginalnego. Zapiszę blog w zakładkach i nadrobię rozdziały. :)

    Pozdrawiam,
    Clarissa (50-twary-dramione)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko, treściwie i na temat.
    Tak jak Ty u mnie, tak ja czepiam się Twoejgo bloga i szybko nie puszczę :)
    Zaciekawiłaś mnie, resztę połknę w ciągu paru godzin jak to ja kiedy blog ciekawy...
    Pozdrawiam gorąco i weny życzę,
    Anna Isanell Tara Riddle
    P.s Jaki dokument? :D (dobra, idę czytać i zaraz zapewne się dowiem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Znalazłam twojego bloga na Dramione Pl i postanowiłam skorzystać z zaproszenia ;)
    Po pierwsze powinnaś coś zrobić z czcionką stron, ponieważ na tym tle są praktycznie nie widoczne.
    Co do treści. Krótko i treściwie, podoba mi się. Jednak nie powinnaś pisać 5 kom - kolejny rozdział. To raczej nie motywuje do komentowania.
    Mimo wszystko zostanę, by zobaczyć jak będzie się rozwinie historia.

    Zapraszam na Stowarzyszenie blogów z Harry'ego Pottera.
    stowarzyszenie-harryegopottera.blogspot.com
    Arabella

    OdpowiedzUsuń