piątek, 15 maja 2015

INFORMACJA #2

Hej :)
Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie, ale po egzaminach nam dowalili terminów na sprawdziany i zadania, ale mniejsza z tym ;) Cudowna wiadomość się stała:

ODWIESZAM BLOGA :D

Rozdział pojawi się do półtora tygodnia. Nie wiem kiedy dokładnie się pojawi, ale mam już 1/3 napisaną, tak więc czekajcie cierpliwie. 

A i mam do was pytanie, no może dwa ;)

1. Czy podoba wam się wygląd bloga? Ale szczerze.
2.Chcielibyście jakąś miniaturkę?

A TERAZ JESZCZE NAPISZĘ NA KONIEC, ŻEBYŚCIE DAWALI LINKI DO SWOICH BLOGÓW W SPAMIE, A W POLECANYCH TE CO SAMI POLECACIE, A POJAWIĄ SIĘ NA LIŚCIE.

POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH SERDECZNIE miodek xdd I DZIĘKUJĘ ZA ANIELSKĄ CIERPLIWOŚĆ KOCHANI JESTEŚCIE :*

INFORMACJA STRZEŻONA PRAWAMI AUTORSKIMI

1 komentarz:

  1. Chwała Salazarowi, że w końcu powracasz!
    Czekałam na rozdział z niecierpliwością i chyba wreszcie się doczekam ;)
    Pozdrawiam,
    An.

    OdpowiedzUsuń