wtorek, 6 stycznia 2015

PIERWSZA NOMINACJA DO NAGRODY LIEBSTER BLOG AWARD

Liebster Award- o co chodzi?
-Bloger, który został nominowany do tej nagrody powinien odpowiedzieć na pytania zadane mu przez tego, kto go nominował.
-Dostaje się 11 pytań, następnie odpowiada się na nie, później nominuje się kolejne 11 osób (należy je poinformować o tym), na koniec pisze się 11 pytań i te nominowane osoby powinny na nie odpowiedzieć.
-Wybiera się te blogi, które mają mniejszą liczbę wyświetleń.
-NIE MOŻNA NOMINOWAĆ OSOBY, KTÓRA CIĘ NOMINOWAŁA

TO ZACZYNAMY!
___________________________________________________________________________________Pytania, które dostałam od EUPHORIA: 
1.Czy prowadzisz jakieś fanpage na facebooku o tematyce HP?
Nie niestety nie, ponieważ nie mam czasu muszę się uczyć (3 klasa gimnazjum to nie przelewki ;)), ale jak skończę szkołę to może z moją przyjaciółką zrobimy jakąś stronę na fb.
2.Pomysł na twojego bloga - z każdym rozdziałem wymyślasz fabułę, czy planujesz wydarzenia tak, by doprowadziły do zamierzonego zakończenia?
To jest raczej tak, że wymyślam fabułę i piszę to co mi przyjdzie na myśl, lecz z początkiem tego bloga musiałam to pisać w zeszycie w szkole. 
3.Do jakiego domu należysz?
Należę do Slytherinu. Moja mama i siostra powiedziały mi, że jakbym pojechała do Hogwartu to na 100% dostałabym się do Domu Węża ;).
4.Wymień swoje ulubione parringi z Harry'ego 
  • DRAMIONE
  • SEVMIONE
  • BLAMIONE
  • HARRMIONE.
5.Twój ulubiony kolor.
Mam kilka ulubionych kolorów. Czarny, niebieski, biały, zielony.
6.Opisz siebie w pięciu słowach: 
  • wredna
  • troszkę leniwa
  • lubiana
  • szczera
  • bardzo dobra przyjaciółka.
7.Masz możliwość spotkać się z Twoim ulubionym artystą, aktorem itd. Kogo wybierasz?
Wybieram Toma Feltona <3 i Iana Somerhaldera (Pamiętniki Wampirów- Damon <3 ) i nie nie mam możliwości spotkania się z nimi. Niestety.
8.Książka, którą aktualnie czytasz/ ostatnio czytałeś?
Przez święta czytałam Akademia Wampirów i Akademia Wampirów- W szponach Mrozu.
9.Posiadasz konta na portalach społecznościowych, takich jak ask, tumblr, instaram?
Nie nie posiadam, ale mam na facebooku.
10.W jakim województwie mieszkasz?
Mieszkam w województwie śląskim.
11.Masz rodzeństwo?
Tak mam starszą o 5 lat siostrę. ;).




NOMINUJĘ:
1.http://dramione-do-samego-konca-z-toba.blogspot.com/2013/09/rozdzia-1-jestem-twoim-ojcem.html
2.http://dramione-powerful-love.blogspot.com/2015/01/niespodziewany-obrot-sprawy-o.html
3.http://dramione-a-pure-hatred.blogspot.com/
4.http://historie-z-hogwartu-rodem.blogspot.com/
5.http://dramionetrudnystart.blogspot.com/
6.


PYTANIA:
1.Twoja ulubiona postać z HP?
2.Twoja ulubiona część HP?
3.Ile masz lat?
4.Co lubisz robić w wolnym czasie?
5.Od jak dawna piszesz Dramione?
6.Twoja ulubiona książka?
7.Twój ulubiony aktor/ aktorka?
8.Co robisz jak brak Ci weny?
9.Czego nie lubisz kiedy czytasz jakiegoś bloga (np: zdjęcia ubrań Hermiony i innych bohaterów, częstych przekleństw itp.)?
10.Czy żałujesz, że zaczęłaś pisać Dramione?
11.Jaki masz kolor oczu?

___________________________________________________________________________________ Nie wiedziałam jakie mam wymyślić pytania, więc macie takie.
Euphoria. Dziękuję Ci za ta nominację i pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz