sobota, 17 stycznia 2015

TRZECIA NOMINACJA DO NAGRODY LIEBSTERA AWARD

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował"


TO ZACZYNAMY!
___________________________________________________________________________________Pytania od Reducto.
1.Jak zaczęła się twoja przygoda z Dramione?
Najpierw znalazłam na Facebook'u stronę DRAMIONE [PL] i zaczęłam czytać różne opowiadania i miniaturki, a jakieś półtora miesiąca po czytaniu założyłam sobie bloga i zaczęłam pisać.
2.Pamiętasz pierwszy przeczytany przez ciebie blog? O czym był?
http://embroiledlove-dramione.blogspot.com/2013/08/rozdzia-i.html -> tu jest link do niego. Niestety nie pamiętam o czym był, a nie chce mi się na nowo go czytać, ale pamiętam, że był bardzo ciekawy i fajnie się go czytało. Było coś tam o wojnie ze śmierciożercami, i że Hermiona umarła, ale to było na końcu i jeśli chcecie to przeczytajcie i sami się dowiecie co tam było ;). Wciąga i kiedy go czytałam to pamiętam, że gdy skończyłam rozdział klikałam w kolejny, bo chciałam wiedzieć co będzie dalej.
3.Co pomaga ci złapać wenę?
Hmmm.. na pewno czytanie innych blogów, oglądanie Dramione na YouTube, sytuacje z życia, pomoc mojej przyjaciółki, która mi pomaga pisać to opowiadanie, ale nie zawsze mam z nią kontakt ( po części jest moją betą), więc większość piszę sama i dlatego potrzebuję 2 tygodnie na pisanie, albo po prostu jednodniowa lub dwudniowa przerwa od pisania, wtedy mam inne pomysły.
4.Jaki jest twój ulubiony paring (HP)?
Dramione, Sevmione, Blamione i Harrmione.
5.Kim jest twój autorytet?
Emma Watson.
6.Twój ulubiony film?
"Harry Potter" (wszystkie części ;P) 4ever.
7.Co skłoniło cię do sięgnięcia po Harry'ego Potter'a?
Jak w lipcu 2014 r. obejrzałam pod rząd wszystkie części poszłam do mojej "bety" i poprosiłam ją o pożyczenie Harry'ego i pożyczyła. Przeczytałam wszystkie w niecały miesiąc. (ona ma wszystkie te części).
8.Czy kiedy piszesz bierzesz pomysły z życia codziennego? 
Tak.
9.Czy piszesz na kartce czy tylko na komputerze?
Jak mam pomysł na dalszą część rozdziału, a jestem w szkole to piszę na kartce lub telefonie (jak mogę i nauczyciel nie zauważy, że korzystam z telefonu), a jak jestem w domu to (późnymi) wieczorami piszę na kompie. 
10.Twoje ulubione seriale?
  • "Pierwsza Miłość"
  • "Szkoła"
  • "Pamiętniki Wampirów"
  • "Dawno, dawno temu"
  • "Big Time Rush"
11.Co cię motywuje?
Czytelnicy czekający na nowy rozdział. 


NOMINUJĘ:
1.http://zakochani-bez-pamieci.blogspot.com/
2.http://draco-hermiona-love-after-hate.blogspot.com/
3.http://shadow-story-dramione.blogspot.com/
4.http://if-tomorrow-never-comes-dramione.blogspot.com/
5

PYTANIA:
1.Czy masz problem z weną? Jeśli tak, to co wtedy robisz, aby ją odzyskać?
2,Jakie są twoje ulubione filmy?
3.Jak zaczęła się twoja "praca" z Dramione?
4.Kiedy zaczęłaś +/-  pisać swoje pierwsze opowiadanie?
5.Czy masz rodzeństwo?
6.Ile masz lat?
7.Wymień dwa albo trzy tytuły swoich ulubionych opowiadań Dramione lub innych parringów.
8.Kto jest twoim ulubionym aktorem/aktorką?
9.Twoje ulubione miejsce?
10.Gdzie najbardziej na świecie chciałabyś pojechać na wakacje?
11.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?

___________________________________________________________________________________Reducto jeszcze raz dziękuję za nominację.
Napisałam beta w cudzysłowie, ponieważ ona mi tylko czasem pomaga jak już całkowicie nie wiem co napisać, ale też poprawia CZASEM błędy styl. ort., poprawność zdań i ich położenie. Ale i tak jest wspaniała. Rozdział w poniedziałek 19.01.2014 i będą co dwa tygodnie. Pozdrawiam cieplutko ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz